Stap 1
Klik op BESTAND in het menu.
Stap 2
Kies voor Accountinstellingen en daaronder weer voor Accountinstelingen…
Stap 3
Klik in het volgende scherm op Wijzigen…
Stap 4
Klik in het volgende scherm op Meer instellingen …
Stap 5
Ga in het volgende scherm naar het tabblad Geavanceerd en klik op de knop Toevoegen…
Stap 6a
Vul hier het postvak in wat toegevoegd moet worden (b.v.: Logsheets).
Stap 6b
Let op: Wanneer je een woord invult waarmee meerdere postvakken beginnen krijg je hiervan een lijst te zien. Je kunt dan degene kiezen die je daadwerkelijk toe wilt voegen en op OK drukken.
Stap 7
Controleer of de juiste mailbox is toegevoegd.
Stap 8
Klik achtereenvolgens op: OK –> Volgende –> Voltooien om de wijzigingen actief te maken.
Stap 9
Controleer of het postvak daadwerkelijk is toegevoegd in Outlook.
Let op: Toegevoegde postvakken kunnen alleen worden “opgengeklapt’ en ingezien als daar de achterliggende rechten juist voor zijn! Wanneer je meent dat hier iets niet klopt, geef dit dan aan bij de systeembeheerder.